Atenció ciutadana

L'Ajuntament de Calafell ofereix a la ciutadania atenció presencial*, telefònica i en línia a la seva seu electrònica. A les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà trobareu un servei d'atenció personalitzada que ofereix tota la informació que genera l'Ajuntament i permet tramitar tot tipus de gestions relacionades amb la família, l'habitatge, els vehicles, els animals, l'activitat econòmica, el manteniment del municipi i el lleure.

L'atenció presencial està disponible només amb cita prèvia:

SAC Calafell Poble

SAC Calafell Poble
Plaça de Catalunya, 1
43820 Calafell

Horari d'estiu, del 4 de juliol fins al 28 d'agost de 2022:

  • De dilluns a dijous: 8.30 - 15.00
  • Divendres: 8.30 - 14.00
  • Vigílies de festius (excepte divendres): 8.30 - 14.30

Horari d'hivern

  • De dilluns a dijous: 8.30 - 19.00
  • Divendres: 8.30 - 14.00
  • Vigílies de festiu (excepte divendres): 8.30 - 14.30

L'atenció presencial està disponible només amb cita prèvia.

SAC Calafell Platja

SAC Calafell Platja
Carrer Sant Pere, 29 baixos
43820 Calafell

A partir del 13 de desembre de 2021 tancada temporalment per obres de remodelació de la planta baixa de les dependències municipals de la Platja de Calafell. Obre de nou el 4 de juliol de 2022.

Horari d'estiu, del 4 de juliol fins al 28 d'agost de 2022:

  • De dilluns a dijous: 8.30 - 15.00
  • Divendres: 8.30 - 14.00
  • Vigílies de festius (excepte divendres): 8.30 - 14.30

L'atenció presencial està disponible només amb cita prèvia.

SAC Segur de Calafell

SAC Segur de Calafell
Carrer Joan Maragall, 30-32 1ª planta
43882 Segur de Calafell

Horari d'estiu, del 4 de juliol fins el 28 d'agost de 2022

  • De dilluns a dijous: 8.30 - 15.00
  • Divendres: 8.30 - 14.00
  • Dissabte: 9.00 - 13.00
  • Vigílies de festius(excepte divendres): 8.30 - 14.30

Horari d'hivern

  • De dilluns a dijous: 8.30 - 19.00
  • Divendres: 8.30 - 14.00
  • Dissabte: 9.00 - 13.00
  • Vigílies de festiu (excepte divendres): 8.30 - 14.30

Els dies 24 i 31 de desembre tancat.

L'atenció presencial està disponible només amb cita prèvia.

Tramitar una instància genèrica

Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud a l'ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal. Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

Es pot tramitar per Internet o presencialment a les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC).

Sol·licitud d'informació pública

Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública. La sol·licitud la podreu presentar per qualsevol mitjà que permeti tenir constància de la vostra identitat, la informació sol·licitada, una adreça de contacte (preferentment electrònica) a efectes de comunicacions i la forma en què preferiu accedir a la informació sol·licitada.

Demanar cita amb un càrrec electe o un tècnic

Qualsevol persona pot demanar cita perquè l'atengui un càrrec electe (alcalde o regidor) o un tècnic municipal. Es pot demanar per Internet o presencialment a les oficines de Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC).